email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 794 516 314 facebook icon  airbnb ikona ikona LinkedIn

O Good Day Apartments – komfortowe apartamenty w Trójmieście

Good Day Apartments to firma oferująca apartamenty do wynajęcia, stworzona przez grupę pasjonatów turystycznych. Byliśmy już w około trzydziestu pięciu krajach na całym świecie, w niektórych kilkukrotnie. Odwiedziliśmy kilkadziesiąt hoteli, hosteli, pensjonatów, prywatnych kwater, pól campingowych i namiotowych. Podczas naszych podróży podpatrywaliśmy jak pracują inni, jakie rozwiązania się sprawdzają, a jakie powinny zostać poprawione. Zwracaliśmy uwagę na obsługę gości oraz wyposażenie, które powinno znaleźć się w pokoju, kuchni czy salonie. Zebraliśmy wszystkie myśli w jedną całość i stworzyliśmy dla Was Good Day Apartments – idealne apartamenty do wynajęcia, w których poczujecie się jak w domu.

Rodzinna atmosfera i najlepsza lokalizacja

Przyjeżdżając w nasze progi, będziecie czuli atmosferę miłości, szacunku i zrozumienia. Naładujecie u nas akumulatory do dalszej pracy zawodowej i codziennego życia. Chcemy, aby uczucie rodzinnej atmosfery, było naszą wizytówką i zrobimy wszystko, aby tak było. Naszym celem jest taki sposób prowadzenia firmy i przyjmowania Gości, który sprawi, że kiedy myślisz „Trójmiasto” od razu nasuwa Ci się na myśl: Good Day Apartments! Chcemy, abyście do nas wracali, dlatego jesteśmy otwarci na wszystkie uwagi i pomysły, które pozwolą nam nieustannie się rozwijać. Jesteśmy dla Was!

Mamy doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, robimy to już siedemnaście lat. Zapraszamy do nas, a przekonacie się, że tak jest. 😊